Regały ekspozycyjne z papieru odgrywają rolę w prezentowaniu stylu produktu i przyciąganiu uwagi konsumentów w sklepach terminalowych. Aby osiągnąć cel promocji, stają się potężnym pomocnikiem w promocji produktu. W procesie personalizacji produktu właściciele marek często nie wiedzą, jak wybrać najbardziej opłacalny, ze względu na brak doświadczenia. Dziś po prostu upowszechnię kilka typowych błędów w procesie personalizacji dla wszystkich. Proszę zwrócić uwagę, aby ich uniknąć.
Kiedy wiele firm potrzebuje wyeksponować swoje produkty w terminalu, pierwszą rzeczą, o której myślą, są żelazne i drewniane stojaki ekspozycyjne. W rzeczywistości, przy wyborze materiałów, półki papierowe są małe i lekkie, demontowalne i składane, a pojedyncze stojaki ekspozycyjne można również łączyć w stosy. Mają zalety, których żelazne i drewniane materiały nie mogą dorównać i mogą zapewnić sprzedawcom różnorodne kreatywne i unikalne rozwiązania ekspozycyjne rekwizytów marketingowych, z większą przestrzenią dla kreatywnej wyobraźni marki.
Jednak w procesie personalizacji, ze względu na spersonalizowany projekt i produkcję, konieczne jest wybranie odpowiedzialnego dostawcy usług, który koncentruje się na szczegółach, aby dostosować.
Przede wszystkim musimy dostarczyć podstawowe wymagania (rozmiar, ilość, zdjęcia itp.) dla półek papierowych, stojaków ekspozycyjnych z papieru, pudełek papierowych itp. zgodnie z naszymi własnymi produktami; projektujemy i opracowujemy rozwiązania opakowaniowe w oparciu o dostarczone dane produktu i konkretne wymagania oraz wielokrotnie przeglądamy i modyfikujemy wiele rozwiązań, aż właściciel marki będzie zadowolony.
Podstawowy proces jest następujący:
Klient wybiera styl → projektuje strukturę odpowiednią dla rozmiaru i wagi produktu → klient potwierdza projekt → pobiera opłaty za proofing, organizuje proofing → potwierdza próbki → podpisuje umowy → produkuje towary masowe.
Przed produkcją wszystkie stojaki ekspozycyjne są najpierw dostarczane z renderami do potwierdzenia. Po podpisaniu umowy kupna i sprzedaży, proofing jest przeprowadzany ponownie przed rozpoczęciem produkcji towarów masowych.
Dzięki takiemu zestawowi procesów, umiejętności gwarantują wydajność i unikają wystąpienia marnotrawstwa przeróbek spowodowanych błędami w transmisji informacji między obiema stronami, co jest prawdziwą sytuacją win-win.
Regały ekspozycyjne z papieru odgrywają rolę w prezentowaniu stylu produktu i przyciąganiu uwagi konsumentów w sklepach terminalowych. Aby osiągnąć cel promocji, stają się potężnym pomocnikiem w promocji produktu. W procesie personalizacji produktu właściciele marek często nie wiedzą, jak wybrać najbardziej opłacalny, ze względu na brak doświadczenia. Dziś po prostu upowszechnię kilka typowych błędów w procesie personalizacji dla wszystkich. Proszę zwrócić uwagę, aby ich uniknąć.
Kiedy wiele firm potrzebuje wyeksponować swoje produkty w terminalu, pierwszą rzeczą, o której myślą, są żelazne i drewniane stojaki ekspozycyjne. W rzeczywistości, przy wyborze materiałów, półki papierowe są małe i lekkie, demontowalne i składane, a pojedyncze stojaki ekspozycyjne można również łączyć w stosy. Mają zalety, których żelazne i drewniane materiały nie mogą dorównać i mogą zapewnić sprzedawcom różnorodne kreatywne i unikalne rozwiązania ekspozycyjne rekwizytów marketingowych, z większą przestrzenią dla kreatywnej wyobraźni marki.
Jednak w procesie personalizacji, ze względu na spersonalizowany projekt i produkcję, konieczne jest wybranie odpowiedzialnego dostawcy usług, który koncentruje się na szczegółach, aby dostosować.
Przede wszystkim musimy dostarczyć podstawowe wymagania (rozmiar, ilość, zdjęcia itp.) dla półek papierowych, stojaków ekspozycyjnych z papieru, pudełek papierowych itp. zgodnie z naszymi własnymi produktami; projektujemy i opracowujemy rozwiązania opakowaniowe w oparciu o dostarczone dane produktu i konkretne wymagania oraz wielokrotnie przeglądamy i modyfikujemy wiele rozwiązań, aż właściciel marki będzie zadowolony.
Podstawowy proces jest następujący:
Klient wybiera styl → projektuje strukturę odpowiednią dla rozmiaru i wagi produktu → klient potwierdza projekt → pobiera opłaty za proofing, organizuje proofing → potwierdza próbki → podpisuje umowy → produkuje towary masowe.
Przed produkcją wszystkie stojaki ekspozycyjne są najpierw dostarczane z renderami do potwierdzenia. Po podpisaniu umowy kupna i sprzedaży, proofing jest przeprowadzany ponownie przed rozpoczęciem produkcji towarów masowych.
Dzięki takiemu zestawowi procesów, umiejętności gwarantują wydajność i unikają wystąpienia marnotrawstwa przeróbek spowodowanych błędami w transmisji informacji między obiema stronami, co jest prawdziwą sytuacją win-win.