logo
Szczegóły wiadomości
Do domu / Aktualności /

Aktualności Firmowe O Rola kartonowych ekspozytorów POP jako reklamy w punkcie sprzedaży

Rola kartonowych ekspozytorów POP jako reklamy w punkcie sprzedaży

2025-07-31

Jako podstawowa platforma reklamowa w punktach sprzedaży (POP), wyświetlacze kartonowe POP służą przede wszystkim następującym funkcjom:

1Natychmiastowa promocja.

Zachęcaj do impulsywnego zakupu

Wykorzystując trójwymiarowy projekt i atrakcyjną cenę, bezpośrednio wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, co czyni je szczególnie odpowiednimi do promocji nowych produktów i sprzedaży w ograniczonym czasie.

Przykład: Badania amerykańskie pokazują, że zastosowania naukowe mogą zwiększyć sprzedaż pojedynczego produktu o 50%-300%

Skuteczna komunikacja informacji

Korzystając z kombinacji grafiki i tekstu, aby szybko wyświetlić punkty sprzedaży produktów i informacje o zniżkach, uzupełniają brak wyjaśnień pracowników sklepu.

2. Optymalizacja doświadczenia użytkownika końcowego

Stwórz atmosferę przestrzenną

Użyj żywych kolorów i kreatywnych wzorów (takich jak wzornictwo na wakacje), aby pobudzić energię w sklepie i stworzyć wciągające środowisko zakupowe.

Uaktualnienie dynamicznego wyświetlacza

Rozwiązanie problemu jednorodności tradycyjnych półek poprzez elastyczne dostosowywanie kątów wyświetlania produktów za pomocą ruchomych konstrukcji.

3Rozszerzyć wartość marki

Zwiększ wizerunek marki

Wykorzystanie jednolitego projektu VI (logo firmy, standardowe kolory itp.) zwiększa rozpoznawalność marki, jednocześnie przekazując przyjazne dla środowiska podejście.

Cichy sprzedawca

Nieprzerwanie dostarczanie informacji o produkcie w czasie wolnych godzin handlowych, zmniejszając koszty pracy.

IV. Korzyści dla środowiska i kosztów

Wykorzystując materiały podlegające recyklingowi, takie jak papier falisty, równoważy zdolność nośną (do 120 kg) z przyjaznością dla środowiska.

Lekkie rozwiązanie obniża koszty logistyczne o ponad 60% i umożliwia ponowne wykorzystanie.

(Uwaga: Specyficzny projekt musi być zintegrowany z modelem psychologii konsumenta AIDA - Uwaga, zainteresowanie, pragnienie, działanie)